• App Butik

Du har muligvis hørt om det før, men intelligente bygningsinstallationer er det nyeste inden for teknologiens verden. Funktionen handler om, at man tilegner en arbejdsplads eller et privat hjem nogle egenskaber som gør, at man kan styre huset fra sin mobiltelefon. Det vil sige, at du kan styre husets varmesystem, belysning og låse. Således kan du altså slukke for varmen når du tager afsted på ferie, og så tænde for den den dag du skal hjem, selvom du eksempelvis sidder i Spanien.

Du kan ligeledes se, om du har glemt at slukke lyset og dermed slukke det fra mobilen, sidst men ikke mindst kan du låse din hoveddør med mobiltelefonen, så du helt undgår at bruge en traditionel nøgle. Du kan kontakte din elektriker fra København for at få mere at vide omkring installationen af systemet.

Et system der passer til dig

Der findes flere forskellige systemer, og det du skal vælge skal selvfølgelig være det, som passer absolut bedst til dig. Alle systemerne har mange af de samme funktioner, dog er der selvfølgelig ting som varierer. Du kan jo selvfølgelig godt få et fuldkommen komplet system der også medtager dine gardiner og dit musikanlæg osv. Men alt afhænger selvfølgelig af budget.

Intelligente bygningsinstallationer er fremtiden og det er et system som kun vil blive ved med at udvikle sig i takt med, at vi får et mere og mere travlt liv og ønsker at gøre flere ting på samme tid. Vores verden bliver mere og mere digitaliseret og folk bliver ikke længere imponeret over ting som ikke har flere funktioner, eller ting som ikke kan have en livændrende effekt. Det er en verden for sig selv, men dog også en nødvendighed for, at samfundet kan blive ved med, at være i udvikling.

Intelligente bygningsinstallationer er altså en måde, hvorpå du kan styre dit hjem når du ikke befinder dig i det. Det giver en enorm frihed, det er topmoderne, det er smart og det er ikke mindst utrolig enkelt og brugervenligt. Brugervenligheden er det vigtigste når det kommer til nye opfindelser og ting der skal kunne holde i fremtiden.

Dit hus bliver pludselig til en del af fremtiden og dit liv er pludselig blevet en del nemmere og ikke mindst mere overskueligt. Man kunne værwe tilbøjelig til at spørge sig selv, om systemet er en nødvendighed. Det er klart at du kan leve uden i en lang periode, men på et tidspunkt vil du, ligesom med så meget andet, få skiftet det fordi det pludselig er blevet en hel naturlig del af dit liv.

JDB El-teknik
    H.C. Ørsteds Vej 50C